Arkadaşa kesinlikle katılıyorum. uzun yıllardır R10nun güzel ailesi ile ticaretlerimiz oldu. Bende ilk deneyimim oldu. Sadece kendime gülüyorum. Bu duyguda ayrı bir tecrübe. Dolandırılmayan bilemez Para tutar miktar önemli değil böyle olayların olması can sıkıcı sadece.

enisyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, az önce forum içerisindeki ilk dolandırılma olayımı yaşadım. Çok büyük bir para kaybetmedim, elbette rakamın önemi yok can sıkıcı bir durum. Oyun vs keyfi işler için ayırdığım ufak bir bütçem vardı o da yok artık. Ancak şaşırtıcı kısmı üyenin uzun yıllardır forumda olması. Çok sayıda olumlu ticaret puanının olması. Yani burada ticaret yaparken baktığımız kaç unsur var ki? Ticaret için gayet olumlu bir profil gibi görünüyordu.


Şikayet konum şurada. Özetle tatsız bir durum yaşandı. Bir de bir özeleştiri ekliyim, dolandırılan insanlar genelde bir şeyi ya daha ucuza almak isteyen ya da kolay yoldan para kazanmak isteyen insanlar oluyorlar. Ben de onlardan biri olmuş oldum.

Bu arada bir arkadaşımızı daha dolandırmış aynı dakikalarda. @Receteart;