rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim
Samsun kaliteli ve güzel bir arkadaşımızı kaybetti. Eskişehir'e hayırlı olsun. Allah utandırmasın kalbimizdesin.