NeMerak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
instaweb ya da instaboom genelde user patlatıyor hocam. Çok kaliteli proxy kullanmanız gerekiyor diyen var bir çok şey diyen de var. Yazılım artık güncelleme almıyor bu yüzden çok sorunla karşılaşabiliyorsunuz.
proxyleri nereden temin edebilirim