instaweb ya da instaboom genelde user patlatıyor hocam. Çok kaliteli proxy kullanmanız gerekiyor diyen var bir çok şey diyen de var. Yazılım artık güncelleme almıyor bu yüzden çok sorunla karşılaşabiliyorsunuz.