CHIKO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 yıl oldu, zaman çabuk geçiyor 🥲
Şuan biraz durumlar sıkıntılı. Çalışan memur gözümü korkuttu inşallah erken gelir. Ama normal şartlarda dediğiniz gibiymiş.