İyi geceler dostlar, Asus rog strix laptop aldım fakat freedos olduğu için pek bilgim yok. Win10 yükledim fakat wifi driverini bir türlü kuramadım. Asusun sitesinden indirip kuruyorum ama olmuyor, ayrıca ethernet kablosu ile bağlamayı denedim oda olmadı. Telefon ios ve itunes olmadığı için onu bağlayamıyorum. Gerekirse ücretli olarak bana tüm driverleri kurabilecek tecrübeli birisi var mıdır?