TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Araçta imobilizer yok hocam. Kumanda kapıları açıp kapatıyor. Tek özelliği bu 😁
Tamamdır o zaman, belirtiğin gibi uzak kumandanın beyni görevi gören kutu ile birlikte değiştirmen yeterli olacaktır.

Diğer türlü RF ( radyo frekansları ) kullanıldığı için frekans, dalga boyu, veri paket uzunluğu, şifrelenmiş gönderilen verilerin eşleştirilmesi gibi konularda sorun veya sorunlar yaşayabilirsin.

Tekrardan geçmiş olsun.