BedirhanERKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzaktan kumandanın içerisinde immobilizer var mı yok mu bu önemli. Varsa bunu arabaya kontak üzerinden immobilizer değerlerini yazdırdıklarını biliyorum.



immobilizer


Diğer türlü ise;


https://www.youtube.com/watch?v=gUeOTtSBjz4


https://www.youtube.com/watch?v=w0RocmQzcxk
Araçta imobilizer yok hocam. Kumanda kapıları açıp kapatıyor. Tek özelliği bu 😁