Kullanıcı adı yine alınmıyor hocam , o olay aynı.
Soragami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam boşta duran insanların açıp kullanmadığı o kadar hesap var ki kullanıcı adı alıcaksın alamıyorsun sırf bir arkadaş açmış bırakmış öyle duruyo diye