Adem kardeş bu aralar forumda gözle görülür hatalar var acil düzeltilmesi lazım.

Konu okuyorum okuduğum konuya cevap yazıyorum captcha hatası çıkıyor geri gelincede tüm yazdıklarım gidiyor. Bu sefer ne konu okuyasım nede cevap yazasım geliyor.

Bunların çözülmesi lazım çünkü sıkıcı bir hal almaya başladı..