Normalde hiçbir coine yorum yapma taraftarı değilim hocam ama shiba nedense bana biraz şişirme geliyor tabi herkesin kendine göre yorumlamaları var ama benim düşüncem nedense böyle. Bir ayı'da patlar gibime geliyor