HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam da telifli bir materyal paylaşmak suç zaten bunda gelir elde etmek için yaptım yapmadımı yok
Belki 3-5 etseler kabül ederdim diyorsunda ya adam 3-5 dolar işte etti ise kendi ülkelerinde birim olarak bizde kur ile 36 yapmışta olabilir
dediğiniz gibi bir durum yok. Bu davalarda emsal karar olarak kabul edilen tutarlar olmalı ve hakim de ona göre karar verecektir . Yani iyi o zaman ben bir filmin telif hakkını alayım Türkiye de ve bunu paylaşayım . Elbet 3-5 site girecektir ya da paylaşacaktır . Fiyat talebi olarak da 1 milyon dolar isteyeyim .. ülke yasası ve ülke emsal kararına bakılmalı