Tatoglubilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Eski tarihlerde sadece demo olarak sunmak için hazırladığım bir film sitesi tarafından dava edilmiştim. 3-4 ay önce ifade verdiğim film hakkında bugün arabulucu tarafından aranarak 36 bin TL karşı taraf tarafından talep edildiğini öğrendim. Tabi ki bu tutarı talep etmedim ve hiç bir indirim talep etmeden tutarı reddi yaparak mahkeme sürecinin başlatılmasını talep ettim.

Açıkçası para kazanarak ya da aktif film gösteren bir site olsaydı sorun değil uzlaşma kabulünde bulunabilirdim. Gereksiz bir site için hiç bir uyarı / talep de bulunulmadan direk arabulucu tarafından bu derece YÜKSEK bir tutar talep edilmesini kabul etmiyorum. 3-5 bin tl arasında bir şey talep etseler anlarım ve kabul edilebilir olarak görürüm. Ancak 36 bin TL talep ederken hangi yasa maddesine göre böyle bir talepte bulunduğunu merak ediyorum. Filmin ne olduğunu hatırlamıyorum ancak '' hint '' filmiydi sanırım.

Mahkeme açıldığında süreç hakkında tarafınıza bildirimlerde bulunacağım.
Uzlaşma hocam en iyisini yapmışsın. Mahkeme 5k ceza veriyor sicilin temiz ise