Kıyrıtık switchli hiçbir klavye almayın.
Bu fiyata 2. el cherry switchli klavye bulursunuz.
Veya illa mekanik kullanacağım diyorsanız biraz daha koyun custom klavye alın.
Yoksa düz 50 liralık klavyeyle bunların farkı yok.
Ben çok klavye kullandım. Gerçekten çok.
Düşük bütçeden başladım, markası geçen klavyelerin çoğunu kullandım. Hepsi çok kötüydü.
Zamanla bütçe yükselttikçe şunu farkettim, bütçe yükselince sadece sesi güzelleşmiyormuş.
Klavye bir hobidir aslında, nasıl ki balık tutmak kamp yapmak gibi 1 çaydanlık 1 sandalyeyle de kamp yapılabilir ama gerçekten bu işin içinden zevk almak sitiyorsanız paraya kıymak gerek.
önerdiginiz varmı hocam link atsanız uygun fiyatlı