ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gamepowere genel olarak on yargı var sanırım hocam kime sorsam almayın pişmanlık diyor ya

sadece 1 tane kulaklığını önermem gerisi çok iyi 144hz monitörünü bile kullanıyorum kulaklığını da kullanıyordum ama klavyesini öneririm ne tuşlarda silinme var ne başka bir sorun 1 yılı geçti takır takır çalışıyor.