gamepowere genel olarak on yargı var sanırım hocam kime sorsam almayın pişmanlık diyor ya
sadece 1 tane kulaklığını önermem gerisi çok iyi 144hz monitörünü bile kullanıyorum kulaklığını da kullanıyordum ama klavyesini öneririm

ne tuşlarda silinme var ne başka bir sorun 1 yılı geçti takır takır çalışıyor.