Arkadaşlar şu cümle sıklıkla gündelik hayatta ve online ortamlarda karşımıza çıkmakta. Ben bu cümleyi görünce nedense gülesim geliyor
* Sen kimsin lan benim ile böyle konuşuyorsun?
- Abi sen kimsin?
* Kim olduğumu bilsen böyle konuşmazdın zaten
- tamam