Beta değil FİNAL sürümü yayınlandı, yayınlanalı da çok oldu.
Yükseltme yapacaksa sadece tpm ayarı ile olmayabilir, işlemci yüzünden hata veriyor.
BIOS'a girip TPM'yi aktif et daha sonrasında ise sıfırdan kurulum yap, yükseltme önermiyorum.
Neden yükseltme önermiyorsunuz? Şuan aktif kullanıyorum