binance gateio conbase ftx okex kraken gibi baba borsalar varken neden tr borsası hocam yapmayın gözünüzü seveyim ülke doymadı mı todexe
200₺ hediye kampanyasına katılmak için. Borsalarla pek işim yok hocam. Ekran görüntüsünden birşey anlamadım ne diyorlar?