Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ofsayt gerekçesi ile verilmeyen bir de penaltı var.

Beşiktaş iyi ama hücumda extra paslar, gereksiz oyalanma yapıyor. Galatasaray'ın şu ana kadar bi numarası yok, uzaktan vurdu gol oldu. Bakalım ikinci yarı kim nasıl oynayacak.
katılıyorum hocam gereksiz pas döndürüyoruz galatasaray 1 kere geldi o da gol oldu beşiktaş icraat yapması gerekiyor