Beşiktaş daha organize ve paslı gidiyor. Fakat ikili mücadeleye gelemiyorlar. Galatasaray daha güçlü duruyor fiziksel olarak Beşiktaş ise hızlı. Görüşüm Beşiktaş ilk yarı gibi ikinci yarı fazla oynayamaz. Yorulacaklar çünkü. Galatasaray daha baskılı olabilir ikinci yarı. İlk yarı çok kapandılar.

Galatasaray’ın ilk gol güzel bit şut ile geldi. Beşiktaş’ın golü ise kaleci boşa çıkınca girdi. Galatasaray hata yapmaz be iyi şutlar atarsa kazanabilir. Çifte şans 0 ya da 2 diyorum