Ofsayt gerekçesi ile verilmeyen bir de penaltı var.

Beşiktaş iyi ama hücumda extra paslar, gereksiz oyalanma yapıyor. Galatasaray'ın şu ana kadar bi numarası yok, uzaktan vurdu gol oldu. Bakalım ikinci yarı kim nasıl oynayacak.