İmzamdaki konuda sözlük tanıtım hizmeti sağlıyorum ve genelde kurumsal marka ve tanınan sitelerle çalışıyorum konumdaki olumlu referans yorumlarında da göreceğiz üzere bu hizmetten pişman olanı görmedim daha duymadım da.
Örnek olarak hangi konuda kimin pişman olduğunu sunabilirmisiniz ? Birşey iddia ediyorsanız kanıtıda sunmanız gerek. İyi forumlar..
haklısın hocam kanıt sunmam gerekli
1.5 ay önce birisinin forumda entry hizmeti satın alıp sonrada sildirtmek için mesaj attığını görmüştüm ordan yola çıkarak aklıma dank etti illa herkes memnun olucak diye birşey yok