merhabalar, arkadaşım bir iş kazası geçirdi kamyon şoförlüğü yapıyor kafasına kamyon kapağı düştü ve 12 dikiş atıldı alnında kalıcı biz iz kaldı ama hala çalışabiliyor yani kalıcı iz kaldığı için tazminat gibi bir şey alabilir mi?
Şimdiden teşekkür ediyorum iyi forumlar.