Arkadaşlar selamlar..
E devlette sevk işlemlerini başlatmak için covid 19 testini yapmam gerekiyor ama 404 hatası alıyorum.. Yedek subaylık çıkıp da bu hatayı alan başkaları var mı acaba ?
Arkadaşa er olarak çıkmış ve herhangi bir sorun yok.
Not : E devlet üzerindeki link hala çalışmıyor.. İnternette şu linki buldum, bununla giriş yapabildim bir kaç denemeden sonra.. Aynı sorunu yaşayan arkadaşlar varsa doğrudan bu linkten işlemleri başlatabilir:
https://www.turkiye.gov.tr/mill-savu...?uyari=sayfasi