Yeni bir yazılım dili öğrenmeye başlamış biri sizden tavsiye istese hangi dili önerirsiniz?
Hangi dilde gelecek görüyorsunuz?
r10 da genelde çocuk geliştiriciler var dediklerimi dikkate alirsanız iyi bir başlangıç yapmış olursunuz . php ...vs gibi ezik teknolojilerle uğraşmayın. Ben .net geliştiricisiyim C# ve asp.net core. Ama size önerim önünüzde uzun yıllar var Java ya yönlenin hem web hem masaüstü hemde mobil geliştirin .