O nasıl oluyor hocam sahte kargo derken nasıl peşinizdeler 😄
Benim bi huyum var şeffaf kargo alıyorum misal 3 ürün, 3 ünü de göremiyorsam birini bile görsem teslim almam 😄
İndirimli olsun diye peşin para gönderip ürün aldık ama paket geldiğinde video eşliğinde açtım. 12 ürün yerine 6 ürün vardı ve faturasızdı. Vergi dairesi ve hakem heyetine şikayet ettim şimdi eksik ürünlerin parasını göndereceğiz diyorlar.