Adam 1 mesajla kararname çıkarıp dosya ücretinide size ödettirmiş 😂 ciddiye almanıza gerek bile yok hocam. Hatta gidin Tüketici Haklarına şikayet edin ortada bir aldatmaca var size şeffaf kargo dedilerse şeffaf kargo olmak zorunda diğer türlü Tüketiciyi aldatmadır bunun adı.