Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu anda girdigimden kod çıkmıyor az önce 3 farklı kod aldim
Ben düzeldi yazdıktan sonra mı? önce mi?

Eğer tekrar alırsanız bu hatayı, RayID sizin yaptığınız ve hata aldığımız request'in bizim tarafımızdan bulunmasını sağlayan özel uniq bir ID numarasıdır.. ID ile hata nereden kaynaklı bunu kolayca anlayabiliyoruz, o yüzden yazmanızı istedim diğer türlü milyonlarca log satırımda samanlıkta iğne aramak gibi bir durum oluyor.. Özellikle site saldırı altındayken