Bankadan al hocam, 10 gramı 75 TL..hem istediğin zaman istediğin kadarını bozdurursun...değerlenir mi soruna gelince değerlenir bence...2-3 yıl önce elimde 1,75 TL den 10 kilo vardı sattım...satmasaydin bu kadar kısa sürede iyi getirisi olurdu...10 gün önce 6,2 TL idi...şimdi 7,5 TL....kullanım alanı geniş...her zaman kazandırır diye düşünüyorum...