Evet kullanabilirsiniz. Anakart üzerinde bulunan ekran kartı vardır ve buna da Onboard ekran kartı denir. Bilgisayarınızın marka ve modelini bilmiyorum ancak yeni bir bilgisayarsa zaten Intel HD Graphics vardır.