BianAjans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada aslında hangi sistemleri kullandığınız önemli.

e-Ticaret Sitesi kullanıyor musunuz? Kullanıyorsanız Altyapısı nedir? Yoksa ilerde geçmeyi planlar mısınız?
Hangi Pazaryerleri ile çalışıyorsunuz?
Aktifte bir ERP Yazılımı var mı kullandığınız yoksa sıfırdan mı başlayacaksınız?
Tek stok üzerinden tüm sistemler mi beslenecek yoksa stoklar Mağaza ve Online için farklı mı olacak?
Mağaza satışlarında sadece stok mu düşmek istiyorsunuz yoksa farklı bir beklentiniz var mı?

e-ticaret sitesi kullanıyorum verileri erpden almasını istiroum.
pazaryerlerinin ürünlerini erpden almasını istiyorum. trendyol
aktif kullandığım erp yok o sebeple itiyaç hasıl oldu. tek stok üzerinden olacak.

beklentimiz erpye girilern ürünler ve varyantları olacak. sipariş düşünce depo personeline bilgi fişi veya bir bilgi gönderilecek. el terminali veya barkod okuyucu gibi bir sistemle doğru ürünü mağazaya getirmesi veya paketlemesi istenecek.
yine iade gelen veya değişe gelen ürün olursa personel bunu el terminali ile sağlayacak.