Konu
Fikrinize ihtiyacım var
24-10-2021, 08:23:33
#5
DoraOtomotiv
Fabsio yazılış ve okunuş aynı. Ağza tam oturuyor.
Pirze nasıl okunacak? Pörzi, pirze, payrz, belki prayz? Artı biraz kaba okunuşu geliyor gibi.