Galatasaray'ın morali çok iyi şuan, Beşiktaş'ın ise baya kötü.
Bu maç berabere biter yüksek ihtimalle. Düşük ihtimal ise Galatasaray yener gibime geliyor. Çünkü Beşiktaş'ın üzerinde baskı var.
Beşiktaş kadro olarak çok iyi fakat derbi olduğu için pek farketmiyor önemli olan konsantrasyon ve moral olacaktır.