Galatasaray hücum futbolu oynamazsa kazanır. Avrupa da oynadığı gibi, rakibe boş alan bırakmayan bir sistemle oynadığı taktirde en kötü ihtimal beraberlik diye düşünüyorum. Beşiktaş iç saha maçlarında açık oynayan bütün takımlara karşı galip gelebiliyor.