Merhabalar. Wpautomatic kurdum, yeni bir kampanya oluşturdum ancak gönderiler gelmiyor. Sadece biR kaç gönderi geldi başkada gelmedi. Bu konuda yardımcı olacak arkadaşımız varmı?