Kâr kârdır hocam ama teknolojik ürünler Türkiyede hergün değerleniyor o yüzden elinizde türk lirası varsa hemen altın veya döviz yaparsanız zararda olmassınız .
Parayı çeviriyorum hocam sürekli al sat yapıyorum genelde. Dövize verirsem daha az kazancım olur gibime geliyor