Dolaptan 270 liraya ps3 aldım. Cihaz süper slim ve 500 gb. Kolu arızalıydı ve yanında oyun yoktu. Kolu yaptırayım diye tamirciye götürdüm hemde cihazı kontrol edemedim sorunu var mı diye onu da aldım yanına.

Kolu açtı, sıfır gibi neredeyse hiç kullanılmamış. Şeriti değişti 35 tl tuttu. Sonra cihazı satarsan alayım 450 den dedi. Ben de 500 ver hayırlı olsun dedim. Dışarıda 600 700 tl ye satmayı düşünüyordum sıcak paraya kandım bu gece uyku tutmaz iyi mi ettim kötü mü ettim bilemedim. Kardan zarar etmiş hissediyorum.