celepoglu00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pcde bağlanmak için telefondan hata ayıklama modu var hocam, onu aktif hale getirmeniz gerekiyor. Televizyonda da o sistem olabilir.
TV'den mi açmak gerekir telefondan açık?