ben hiç onay veya red almamış bir hesap ile 3 hafta bekledim onay gemedi red de gelmedi ama önceden red almış ve eski tarihli bir hesapla 24 saatte onay aldım. sanırım önceden başvurulan hesaplar daha hızlı onay alıyor
Şuan benim ekranım normal mi peki hocam ödeme yöntemi ekleyemiyorum çünkü kontrol amaçlı ödeme gönderiyor şirket hesaba