macrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef Türkiye Ama Şirkete Bağlıyım Ondan Böyle



Evet Gerçek
Çalıştığınız şirket veri merkezi değilse bu hızları kullanacak bir şirket olduğunu düşünmüyorum açıkçası