vatanist_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 yılı aşkın kullanıcısıyım DSL kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim.
telekomun kötü altyapısından dolayı maduriyet yaşayanlar hep olumsuz yorumlar atıyor ben hiç değilse denemeni tavsiye ederim.
Vallahi kafam baya karışık düşünüyordum buraya sormak geldi aklıma baya da fikir edindim teşekkür ederim.

Lifent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben merkezi bir yerde yaşıyorum ve bayağı memnunum. Dün modem kablosu koptu yanlışlıkla, yazdım hemen diğer gün gelip bantladılar. Merkezi bir yerdeyseniz kullanabilirsiniz.
Ümraniyedeyiz merkezi sayılır

Androsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müşteri hizmetlerini hiç aramadık, kendi sitelerinde talep oluşturuyorsun ve hız testini ss atıyorsun hallediyorlar.
Kurulum ücretsizdi (normal pakette bedava değil) Ve çok uzun sürmedi kablo bağlayıp modemi takıyorsunuz zaten
modem biz almıştık vdsl için fakat 1 gigabitte kendileri veriyor modemi

İyiymiş o zaman hocam, müşteri hizmetlerine falan çok ulaşılamıyor deniliyordu ama görünen o ki çözüm üretiyorlar.