Müşteri hizmetlerine bağlanabiliyor musunuz ?
kurulumu çok sürüyor mu ?
modem veriyorlar baya da iyiymiş siz aldınız mı ? ( modemi aldıysanız hızda fark yarattı mı ?
baya soru oldu ama sax
Müşteri hizmetlerini hiç aramadık, kendi sitelerinde talep oluşturuyorsun ve hız testini ss atıyorsun hallediyorlar.
Kurulum ücretsizdi (normal pakette bedava değil) Ve çok uzun sürmedi kablo bağlayıp modemi takıyorsunuz zaten
modem biz almıştık vdsl için fakat 1 gigabitte kendileri veriyor modemi