10 yılı aşkın kullanıcısıyım DSL kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim.
telekomun kötü altyapısından dolayı maduriyet yaşayanlar hep olumsuz yorumlar atıyor ben hiç değilse denemeni tavsiye ederim.