Çok duyar oldum baya da mantıklı geliyor ama alabildiğin hızı veriyoruz mantığı düşündürüyor ya 100 tl verip 10 hız alırsam

müşteri hizmetleri de yokmuş sanırım
kurulumu, ping vs nasıl kullanan var mıydı ?