Adam çok zengin diye belirtmeniz işin hakkının üzerinde para alacağınız anlamına gelmez. Yetkinliğe ve bilgi seviyesine göre iyi kazanabilir elbette ancak karşılığında ne sunacağı da önemli. Mesela iş adamının sosyal medya hesaplarını yönetebilir, yok ise ve böyle bir hevesi varsa Instagram'da mavi tik aldırarak iyi bir fiyata anlaşabilir. Ya da iş adamının internet girişimleri ve yatırım düşüncesi var ise bu alanda R10'dan da personeller bulunarak geniş çapta bir ekip kurulup proje geliştirilebilir.

Adam zengin olduğu için 10 liralık hizmet için 10.000 TL istemek gibi bir düşüncesi vardır demiyorum ancak emeksiz hak edilmemiş bir parayı kazanmak da doğru değildir.