ElinSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış birşey göremiyorum ben yurtdışı İçin bu sektöre onay veremiyoruz demişler olması gerektiği gibi. R10 üzerinde nasıl kuralların dışına çıkamıyorsak bu tarz şirketlerin kurallarına da saygı duymamız gerekir.
Haklısınız