Yanlış birşey göremiyorum ben yurtdışı İçin bu sektöre onay veremiyoruz demişler olması gerektiği gibi. R10 üzerinde nasıl kuralların dışına çıkamıyorsak bu tarz şirketlerin kurallarına da saygı duymamız gerekir.