civilengineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sunu atliyorsunuz, ulkemizde özel sektörde calisma şartları cok agir. bir iste maaşlı çalışıp diger becerilere ekstra is yapmak kolay degil. sagligindan, sosyal hayatindan, aile yasamindan ödün vermen gerekiyor. sabah 6 da uyanip akşam 7 de 8 de evine gelen adam diğer becerileriyle ek is yapmak icin insanliktan cikip robota baglamali

yıllarca bu sekilde hem ozel sektorde calisip hem de web alanindaki becerileriyle ek is yapan birisi olarak diyorum bunu


cozum ise, tum becerileri ortak paydada toplayıp kendi girisimini, is modelini kurmak bence
Evet hocam biliyorum ve haklısınız. Eğer kişi kendi becerileriyle iyi bir maaş oluşturabiliyorsa, özel sektörde çalışmasına da gerek kalmaz.
Diğer dediğiniz de çok mantıklı, zaten üç dört beceriyi aynı çatıda birleştirebilen bir iş varsa, yüksek kazanç yakındır.