sunu atliyorsunuz, ulkemizde özel sektörde calisma şartları cok agir. bir iste maaşlı çalışıp diger becerilere ekstra is yapmak kolay degil. sagligindan, sosyal hayatindan, aile yasamindan ödün vermen gerekiyor. sabah 6 da uyanip akşam 7 de 8 de evine gelen adam diğer becerileriyle ek is yapmak icin insanliktan cikip robota baglamali
yıllarca bu sekilde hem ozel sektorde calisip hem de web alanindaki becerileriyle ek is yapan birisi olarak diyorum bunu
cozum ise, tum becerileri ortak paydada toplayıp kendi girisimini, is modelini kurmak bence