OneGui adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence tek faydası ikon boyutu fa-lg yazabiliyorsun ve istemedigin kadar icon var.
harici bi faydasi yok
fontawesome.css de daha fazla seçenek mi var hocam?
all yerine onu mu kullanmamı tavsiye ediyorsunuz?